HON’S Chinese Medicine Centre

Central Health Center is a Chinese medicine practitioners acne treatment experts. We retain traditional Chinese medicine essence, with concentrated Chinese medicine. Help patients to lift a variety of skin problems and pain problems. Including troubled acne, eczema problems, cervical dislocation, sciatica and so on.

養康中醫館,位於中環。有感各種都市病不斷困擾現今的都市人,例如各種痛症,體質失衡等等。故此我們渴望大力提倡中醫現代化管理及治療。本診所專注於研究痛症(肩頸痛、腰背痛、坐骨神經痛等),體質調理、皮膚問題的中醫治療方法,在臨床上運用中醫推拿、針灸、拔罐手法以及濃縮中藥,務求幫助患者迅速解除各種症狀。

展望未來,本醫館更會不斷推廣創新的中醫治療和現代化的診療模式,並不斷提升臨床治療技術,最終改變社會對中醫老舊,治療功效慢的觀感。我們的方向清晰,從今到永遠,誓要把最正宗的中醫推拿療法、創新針灸療法、最有品質的中藥服務予廣大的患者,令患者們可以有效地回復健康,這是我們的使命及目標。

Rm 402, Lee Loong Building, 4 Queen Victoria Street
+852 3996 9281